Take a Candy Leave a Candy, Act of Kindness Captured Via Ring Video Doorbell 2 | Ring TV

Nov 18, 2020
473 483 Views

Take a Candy Leave a Candy, Act of Kindness Captured on Halloween Via Ring Video Doorbell 2
"My husband put a sign out that read: “Take all you want, just not the starbursts. My wife loves them.” said Ashleigh.
These two boys took the joking sign to heart, taking candy from their own Halloween bags and leaving it at the doorstep.
Build Your Ring of Security: shop.ring.com/pages/security-system
Get Ring for your whole home: shop.ring.com
Tweet us at twitter.com/ring
See more Ring stories at facebook.com/ring
Follow us on instagram.com/ring
For the latest news and tips on home security, visit blog.ring.com
Ring provides effective, affordable whole-home security that works together to give you peace of mind. Upgrade your home security with Ring video doorbells, smart lighting, an alarm system and in 2021, an autonomously flying indoor security camera that gives you multiple viewpoints with one device. So no matter where you are, with Ring you’re always home. Check out the full line of Ring smart home security products at ring.com
#Ring #ActsofKindness #HomeSecuritySystem

Comments
  • 0:22 Check out the sky in the background.

    Mario1611Mario161119 hours ago
  • Omg

    Trisha CasidaTrisha Casida20 hours ago
  • Im kinda confused tho. 🤨

    Hello BreeHello BreeDay ago
  • Hey his is so wholesome 🥺

    Markyboy68Markyboy68Day ago
  • Nice kids. Makes me Hate the World Less when I see this stuff... Good job Ring. ᕙ( ͡◉ ͜ ʖ ͡◉)ᕗ

    Jeff SipesJeff SipesDay ago
  • Hmmm, maybe there never were any starbursts.

    GracieGracieDay ago
  • awwww

    jakayla reidjakayla reidDay ago
  • I wish kids did this more instead of bullying ppl and trying to get attention in bad ways💯

    Nakiyah BensonNakiyah BensonDay ago
  • Bruh the kid just wants to be famous. 🤦‍♂️ Dumb shit USkeys video.

    Superman animations studiosSuperman animations studiosDay ago
  • Why did the lady want the Starbursts????? Taking from the nice boys?

    Po PandaPo PandaDay ago
  • There are still good people in the world

    Dżejpa 2020Dżejpa 2020Day ago
  • Oh these boys! How precious! 🎃

    Holly RuckHolly RuckDay ago
  • Aww that was so sweet of them, their parents raised them well.. and my boy Miguel with his head in the bag 😂😂 lmao. Only thing confusing me is, why even put the starburst outside tho if they don’t want them taken?

    Samantha mother of catsSamantha mother of cats2 days ago
  • Every time I see this video I smell there real .So many SMILING FACES cockroaches out there that we think are good .But we can not desive God cause he knows are heart and mind and hidden camera s because they see everything when you think no one is seeing . These two boys have a humble heart and the bag over his head is freaking ADORABLE!!!!

    Patricia CabreraPatricia Cabrera2 days ago
  • Why do these comments have no replies?

    DopeleniiDopelenii2 days ago
  • Epic

    Hihi10sHihi10s2 days ago
  • They didn't even hesitate ❤️

    Des TreeDes Tree2 days ago
  • ❤️❤️

    Avea DiamondAvea Diamond2 days ago
  • Awww they were so happy to do it too! Such sweet little boys, their parents did an awesome job!

    Deanna RoseDeanna Rose2 days ago
  • Honey boys ❤️

    Marina KrsmanovicMarina Krsmanovic2 days ago
  • This what people should be like

    seiom jvonyseiom jvony2 days ago
  • Lovely kids. Parents would be proud. Love how one dude put his head in the sack

    Google AccountGoogle Account2 days ago
  • Good kids. Oh my goodness, they still exist in 2020!❤️

    Beach Town ResellerBeach Town Reseller2 days ago
  • Is that a firefly at 0:24 mark? I'd like to believe it's a fairy. Anyway, well done boys!!!

    Jessah Christee EgoniaJessah Christee Egonia2 days ago
  • Love the people saying this is an act of kindness and the parents raised them well.... Its a fuckin piece of candy XDDDDDD

    freaky toonzfreaky toonz2 days ago
  • Nice kids 💕

    Nova AmorNova Amor2 days ago
  • Wow, kindness still breathing

    luster 5luster 52 days ago
  • I don’t know what is happening

    Ronald Timbalaco VillamorRonald Timbalaco Villamor2 days ago
  • Omg my heart just melted these kids are ONE of a kinda bless them and there parents who did an amazing job raising them

    Cynthia MarieCynthia Marie2 days ago
  • I LOVE these kids. Reminds me of my son

    Justa ClapperJusta Clapper2 days ago
  • 0:24 OMG firefly in The background!

    GudianaGudiana2 days ago
    • Who took the star?? Lmbooo

      seiom jvonyseiom jvony2 days ago
  • Lmao he stuck his whole head in the bag looking for the starburst

    Renee HowardRenee Howard2 days ago
  • That's so cute!

    ClemdaneClemdane2 days ago
  • 0:25 rockets going crazy in the background😂😂

    Experiment LadExperiment Lad2 days ago
  • Anyone noticed the rocket flying around in the background @0.25 it’s mad😂

    Experiment LadExperiment Lad2 days ago
  • Who the heck would dislike this

    Orren HuiettOrren Huiett3 days ago
  • Beautiful

    Quay StylesQuay Styles3 days ago
  • Future President

    Ms LusianaMs Lusiana3 days ago
  • 0:21 whats the light in the backround

    CutyFNCutyFN3 days ago
  • awesome kids

    senexsenex3 days ago
  • What’s that flying thing in the background????? 😱😱😱😱😱

    AriaAria3 days ago
  • That bowl of candy would have not stand a chance against younger me

    Blue BrainBlue Brain3 days ago
  • Omg 🥺

    Blue BrainBlue Brain3 days ago
  • Such gentlemen already at children’s ages! There is hope in this world wish there was more like them.. make sure my daughter has respect and kindness like these 2 boys well done boys

    Ash BaxterAsh Baxter3 days ago
  • This is our future what a beautiful sight

    ABen BenABen Ben3 days ago
  • Who took the star?? Lmbooo

    helloimraven313 Follow Mehelloimraven313 Follow Me3 days ago
  • great costumes I must say

    Colin WColin W3 days ago
  • THE GOOD SHINES THREW! 👍😁❤🌟

    Giaya RheaGiaya Rhea3 days ago
  • how he puts his head in the bag tho...

    Shauka HodanShauka Hodan3 days ago
  • What is a starrbust? A candy?

    prizakprizak3 days ago
  • what happens when u live ina good huwhite neighborhood had it been the hoods the whole bowl will be gone

    Tyler JanssenTyler Janssen3 days ago
  • I love how they were in shock someone actually took the starburst XDD so sweet

    KayoticaKayotica3 days ago
  • She should have bought her own Starburst it's Halloween they should be able to pick geez I do it for myself so I don't have to tell the kids no like this lol... Seems kind of dumb

    kassandra hernandezkassandra hernandez3 days ago
  • 💖

    Jazmin ValtierraJazmin Valtierra3 days ago
  • These kids are going to be very good husbands very good fathers and very good citizens may God protect them always!!

    hilda cruzhilda cruz3 days ago
  • You are welcome 😅

    Amritpal SinghAmritpal Singh4 days ago
  • That boy put his head in the bag 😂 dove right in. Wasn’t playing around. Starburst should give them a year’s worth of candy!

    MarcelinaMarcelina4 days ago
  • I'm saying tho, how did he see with his head in a dark pillow case...haha cool kide tho

    Matt DejoyMatt Dejoy4 days ago
  • Thats some good boys right there! Hats off to the parents.

    Joseph HammondJoseph Hammond4 days ago
  • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    KalKal4 days ago
  • The way they paused & probably thought "frecck who took the starburst?!" 😭

    bffeflirt7bffeflirt74 days ago
  • Kudos to those 2 kiddos and their parents who raised them well.. ❤️❤️❤️

    Khycyclaire RNKhycyclaire RN4 days ago
  • That kid with his head in the bag was like Goku if he could read💜

    Vivimus JenosVivimus Jenos4 days ago
  • 💜

    Vivimus JenosVivimus Jenos4 days ago
    • Aww

      Shauka HodanShauka Hodan3 days ago
  • AWW

    ryan zhengryan zheng4 days ago
  • Oh thats nice

    Fonsy ツFonsy ツ4 days ago
  • Sharing is caring. And to say the kids was willing to give what they had to make someone else happy. Love it

    Danielle PrattDanielle Pratt4 days ago
  • Great parenting!! That was so sweet

    Danielle PrattDanielle Pratt4 days ago
  • Man I would of took the whole bowl lmao

    lawrence mcgroganlawrence mcgrogan4 days ago
  • Dear friend, I hope all is well with you and that you are as healthy in body as you are strong in spirit. 3 John 1:2 NLT

    April AnneApril Anne4 days ago
  • I wish someone could find these kids and give them an awesome college grant or something. Well raised!!

    Amanda WAmanda W4 days ago
  • These are the type of kids that deserve as much candy as they want.

    Daniel JimenezDaniel Jimenez4 days ago
  • OMG there was a shooting star in the back at the first 36 seconds omg

    Maddy MorrisonMaddy Morrison4 days ago
  • There was a shooting star in the back of them at the first 36 seconds omg

    Maddy MorrisonMaddy Morrison4 days ago
  • Now them boys was raised right. Congrats to the parents of these sweet young men!

    EileenEileen4 days ago
  • Good kids.they should get a year supply of starburst for such kindness

    Business UseBusiness Use4 days ago
  • Aww the cutest

    Natalia HernandezNatalia Hernandez4 days ago
  • The masked kid is kinda smart, he's so careful of the situation around. The other kid is so cute and very kind. Both are Pure hearted and innocent as well. Love them both.

    axis gaolaxis gaol4 days ago
  • Sweet boys!

    Brenna LandronBrenna Landron4 days ago
  • Then why put the starbursts out?

    Gavin CyrGavin Cyr4 days ago
  • What great kids

    scott wheelerscott wheeler4 days ago
  • These two are hilarious!!! (Someone stole our whole bowl of candy and the bowl this year)

    Patricia HaynesPatricia Haynes4 days ago
  • They are so sweet thry are mot greedy in any way shape or form .if you do not lokk how much people do 👇

    Syc MyersSyc Myers4 days ago
  • Good kids.

    Anthony JonasAnthony Jonas4 days ago
  • Want to thank the parents who raise them well.

    Yushih LeeYushih Lee4 days ago
  • Great kids! Part of the Solutions not part of the problem!

    sagarrettsagarrett4 days ago
  • What good kids. Heartwarming to see

    Yvonne AliYvonne Ali4 days ago
  • Aww,my heart fluttered!

    J GarciaJ Garcia4 days ago
  • The stuff that some kids do is just inspirational

    Sunny Vibes YtSunny Vibes Yt4 days ago
  • that kid sticking his head in the bag was me as a kid lmaoooo brought back some memories 💀

    bellabella4 days ago
  • Aww

    _ MissLiss __ MissLiss _4 days ago
  • Such good boys! Your parents raised you right and should be very proud!❤️👍

    Carrie MCarrie M4 days ago
  • That’s some good parenting right there!

    Fernanda FornerFernanda Forner4 days ago
  • The kids watching this rn 👁👄👁

    Oompy_kills -Oompy_kills -4 days ago
  • Now I get why both of them are so handsome

    Duckling DontDuckling Dont4 days ago
  • Lovely children.

    Tahira J.Tahira J.4 days ago
  • Aww

    Cheyenne M.Cheyenne M.4 days ago
  • Awwww 🥰

    you tubeyou tube4 days ago
  • Plot twist: this is how the owners acquire starburst without ToT.

    JavierJavier4 days ago
  • Did y'all not see something flying in the night sky. 0:25

    Aphia GrantAphia Grant4 days ago
    • Such amazing kids omggggggggg

      pida siouypida siouy4 days ago
USkeys